basen eriten diyet

Kalça Zayıflatma Diyeti: Basen Eriten Diyet

Şişman bir kalça, selülitli basenler bayanların korkulu rüyalarıdır. Kimisi bu durumu ortadan kaldırmak için basen eriten hareketler yaparken, kimi kendini aç bırakarak çeşitli diyetler yapar. Çoğu zaman yapılan hamleler başarısızlıkla

basen eriten diyet
basen eriten diyet

sonuçlanmaktadır.

Biz de bu yazımızda şişman ve geniş kalçalı bayanlar için, kalça yağlarını eritici diyetimizin formülünü vereceğiz.
Bu diyetimiz, bazılarının verdiği pahalı, garip garip besinlerden oluşan diyetlere benzemiyor. Verdiğimiz tarifteki gıdaları her yerde rahat rahat bulabilir, çok ucuza mal edebilirsiniz. Bu yönüyle gayet ekonomik ve sağlıklı bir diyet formülü vermiş oluyoruz.

Basen yağlarını eritici diyet

Gerekli malzemeler:
Yapacağınız diyetin malzemeleri gerçekten leziz. Malzemeler içersinde kuru meyveler, kuruyemişler ve gayet lezzetli besin maddeleri bulunuyor. Bu malzemelere gelince:
1 fincan ince kıyılmış kuru kayısı, 1 fincan badem, 1 fincan buğday, 2 fincan yulaf tanesi, 1 fincan ayçiçek tohumu, 1 fincan çekirdeksiz kuru üzüm, 2 fincan kırılmış fındık.
Yukarıda saydığımız malzemelerin hepsini miksere koyup karıştırın. Daha sonra elde edilen karışımı 12 eş parçaya bölün. Hazırlamış olduğunuz her porsiyonu bir bardak diyet süt ile karıştırıp için. Bu kür hem kilo vermenizi sağlarken, hem de gün içinde zinde kalmanıza yardımcı olacaktır.

Kahvaltı: 1 porsiyon hazırladığınız kürü, 1 bardak diyet sütle karıştırarak içiyorsunuz. İsteğinize göre yarım muz ve 1 elma da yiyebilirsiniz.

Öğle: 1 porsiyon kür ile beraber yarım muz yiyebilirsiniz.

Öğleden sonra: 1 avuç kuru çekirdeksiz üzüm.

Ana Öğün: Haftanın her günü farklı bir ana öğün olacaktır. Hangi gün ne yiyeceğinizi yazının en altında vereceğim.

Gece uyumadan önce: 1 adet portakal yemeniz yeterli olacaktır.

Kalça zayıflatma diyetinin ana öğünleri

Pazartesi günü: 1 parça tavuk kanadını ızgara yapıp, yanına da bir miktar yeşil salata hazırlayın.

Salı günü: 2 yumurta ekleyerek hazırladığınız omlet, domates ve havuçla beraber tüketilmelidir.

Çarşamba günü: 100-150 gram spagetti yanında da bir tane meyve,

Perşembe günü: Tavuk göğsünü ince ince dilimleyerek haşlayın. Yanında haşlanmış brokoli veya haşlanmış havuç yiyebilirsiniz. Ayrıca 1 tane de meyve yemeyi unutmayın.

Cuma günü: Ton balığı ile hazırlanan yeşil salata. Yanına 1 adet haşlanmış yumurta ve 1 tane meyve.

Cumartesi günü: 1 miktar hindi göğsü, yanında mısırlı yeşil salata ve bir tane meyve.

Pazar günkü ana öğün yemeğimiz ise: 3 dilim biftek, yanında brokolili yeşil salata, 2 tane haşlanmış küçük boy patates ve 1 tane meyve.

 

Sosyal Ağlarda Paylaş

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir