Bacak Eriten Hareketler, Baldır Eriten Egzersizler

Bacak ve baldırlardaki selülitler bayanların en çok kafaya taktığı estetik açıdan hoş bir görünümü olmayan kusurlardır. Biz de bu yazımızda sizlerle bacak eriten hareket, baldır eriten egzersizlerin neler olduğu paylaşacağız.

Çoğu kadının ortak problemi, basen ve baldır bölgesindeki selülitlerdir. Birçok bayan aynaya  bakınca, bacaklarının çok kalın olduğunu, baldırlarının kat kat selülit bağladığını görür. Böyle bir görüntüyle karşılaşırsanız üzülmeyin, aşağıda vereceğim formül sayesinde bacak, baldır,basen ve karın bölgelerinizdeki selülitleri masa başında, kendinizi fazla yormadan eritebileceksiniz.

İşte baldır, basen ve bacak eriten egzersiz:

Sandalyede otururken, dizlerinizi birleştirerek, çenenize doğru kaldıracaksınız. Bacaklarınızı kaldırabildiğiniz kadar kaldırın. Baldırlarınızın yanmaya başladığını hissettiğiniz anda hemen bacaklarınızı indirmeyin. Dayanabildiğiniz kadar dayanın daha sonra baldırlarınızı yavaş yavaş indirin. Bu işlemi günde 3-5 kez yapın. Göreceksiniz ki, baldırınız, karın bölgeniz, basen bölgeniz sıkılaşıyor, daha estetik bir görünüm kazanıyor.

Son Aramalar

baldırlar nasıl erir,baldır nasıl eritilir
Sosyal Ağlarda Paylaş
Paylaş

Bu yazıları da sevebilirsiniz....

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir